Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Rozšíření záruky k PC a NTB
Podrobnosti produktu ACER prodloužení záruky na 5 let (1.rok ITW) CARRY IN, notebooky TravelMate/ Extensa, elektronicky - tendry:
NO BOOKLET
CARRY IN
ITW
ACER prodloužení záruky na 5 let (1.rok ITW) CARRY IN, notebooky TravelMate/Extensa, elektronicky
Záruku je nutné zaregistrovat do 365 dnů od prodeje produktu koncovému zákazníkovi, v opačném případě nebude prodloužená záruka akceptována.
Služba Acer Care Plus:
CARRY IN (1. rok ITW) - vysoce kvalitní asistenční služba v servisním centru Acer v Brně včetně dopravy do a ze servisu bez dalších poplatků. Prodlouženou záruku lze uplatnit kdekoliv v Evropské únii.
Služba mezinárodní záruka pro cestovatele (ITW):
1. rok záruky lze uplatnit v zemích se servisním střediskem ITW - seznam je uvedený na www.acer.com/worldwide/support/itw_location.htm
Návod na registraci:
Po zakoupení prodloužené záruky obdržíte od distributora formulář, kde je třeba doplnit jméno koncového zákazníka, seriové číslo produktu a datum prodeje. Vyplněný formulář pošlete emailem do servisního střediska Acer na adresu [email protected] a po registraci prodloužené záruky dostanete na email potvrzení o registraci.
Prodloužená záruka se nevztahuje na baterii.
Platnost prodloužené záruky můžete ověřit v servisním centru:
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.