Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Rozšířená záruka pro HP Poly
Podrobnosti produktu HP CPe - Carepack HP 3y NBD Onsite/ DMR Desktop Only HW Support (Desktop d5000/ d7000 3-3-3 st. warranty):
3letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den / ponechání vadného média / jednotka)
Parametry
Typ podpory
Oprava u zákazníka
Možnost další podpory
Ponechání vadného média
Trvání
3 roky
Doba odezvy
Reakce další pracovní den
Časové pokrytí
Standardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místo
Na místě
Způsob služby
Oprava u zákazníka
Záruka
V záruce
Typ služby Care Pack
Elektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)
36
Další informace
kromě externích monitorů
Typ služby
ELECTRONIC CARE PACK
Možnost další podpory
Defective media retention
Typ produktu
Care Pack
Funkce služby, záhlaví
Remote problem diagnosis and support
Funkce služby, záhlaví
Onsite hardware support[1]
Funkce služby, záhlaví
Replacement parts and materials included
Funkce služby, záhlaví
Escalation management
Nadpis
Support you can count on
Hlavní prodejní argument
Know that your hardware will be good as new as soon as possible thanks to our knowledgeable expertise and efficient service and support.
Nadpis
Help is on the line - or at your door
Hlavní prodejní argument
Our support specialists are always ready to assist in whatever way the situation calls for, whether it's remotely over the phone or in person.
Nadpis
Stay in control of your data
Hlavní prodejní argument
Gain security and control when dealing with defective storage disks. HP will diagnose the problem, provide a replacement disk and let you keep the old one.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.