Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Zálohovací mechaniky
Podrobnosti produktu APC Scheduling Upgrade to 7X24 for Existing Startup Service for up to 40 kVA UPS or Battery Frame:
Sada servisních doplňků pro zajištění důležitých zdrojů, znalostí a nástrojů potřebných k efektivní implementaci vašeho řešení APC
Obecné vlastnosti Náklady na práci a cestovní náklady jsou zahrnuty: Většina servisních smluv zahrnuje náklady na práci a cestovní výdaje. Prohlédněte si rozpis prací v rámci servisních specifikací. Zkušený certifikovaný servisní pracovník společnosti APC: Naši terénní servisní pracovníci jsou důkladně vyškoleni v oblasti všeobecně uznávaných bezpečných postupů a elektrických standardů i našich vlastních směrnic, takže mohou zákazníkům nabídnout nejvyšší úroveň služeb, jakou lze v dnešní době získat. Koordinace logistiky: Společnost APC zorganizuje logistickou stránku instalace od dodání hardwaru až po naplánování práce instalačních techniků, takže zajistí hladký průběh instalace od začátku až do konce. Souhrnný výpis událostí: Projektoví manažeři společnosti APC vám poskytnou písemnou zprávu s informacemi o průběhu vašeho projektu.
Vlastnosti a výhody Pohodlí: Několik úrovní služeb Díky možnosti odběru sad nebo jednotlivých servisních dílů jsou naše služby strukturovány tak, aby si zákazník mohl zvolit, co přesně od APC požaduje. Volitelné navýšení na 7x24: Jako většina podnikatelů, i vy požadujete funkční a pracující systém během pracovní špičky. Společnost APC nabízí možnost servisu mimo nejvytíženější pracovní dobu podle vašich časových požadavků. Ve spolupráci s vámi najdeme dobu, kdy budou mít servisní činnosti pravděpodobně nejmenší dopad na vaši produktivitu, což ušetří váš pracovní čas a peníze.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.