Žádné parametry nepřiděleny pro produkt ASUS Premium Care - Lokál. oprava on-site(NBD) a lok. ochrana proti náhodnému poškození(LADP) - 3 r, Commer. 36NBD
Pro tento produkt jsme nenašli podobné produkty. Zkuste se prosím podívat do celé kategorie PC sestavy
Podrobnosti produktu ASUS Premium Care - Lokál. oprava on-site(NBD) a lok. ochrana proti náhodnému poškození(LADP) - 3 r, Commer. 36NBD:
Balíček je určen NTB, které mají při koupi záruku On-site (NBD) na 36 měsíců.
Local On-Site Service - servis na místě
V rámci servisu na místě vám autorizovaný technik společnosti ASUS zajistí opravu dílů na místě na vámi určeném místě, pokud problém s vaším produktem nelze vyřešit prostřednictvím telefonické, nebo online podpory.
Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, bude pro váš produkt domluvena technická podpora na místě s autorizovaným technikem společnosti ASUS, který k vám bude vyslán zpravidla do konce následujícího pracovního dne; doba odezvy se může lišit v závislosti na zeměpisné poloze, dostupnosti náhradních dílů a místního servisu.
Pokud dojde k poruše výrobku při běžném a řádném používání během doby platnosti tohoto servisního balíčku, společnost ASUS opraví, nebo vymění vadné součásti výrobku, nebo výrobek samotný za nové, nebo repasované součásti, nebo výrobky, které jsou funkčně rovnocenné, nebo lepší než původně dodané.
Pokud jsou v rámci této služby vyměněny vadné díly, předem souhlasíte s převodem vlastnictví vyměněných vadných dílů na společnost ASUS.
Local Accidental Damage Protection (1Claimyear, No limited Key part)
Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
Poškození kapalinou
Poškození elektrickým přepětím
Náhodné ulomení
V rámci tohoto balíčku služeb má zákazník nárokna jednu (1) žádost o servis ročně během záruční doby.
Celkové náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu.
Na všechny komponenty opravené nebo vyměněnéservisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.